پرواز به سوي آزادي

پرواز به سوي آزادي

ما آمده ايم تا پرواز كنيم .....

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کودکی ....

زدنيا دلگيرم ، كودكي كجايي ؟

                                     پر زآشوبم ، كودكي كجايي؟

دلم تنگ است براي هفت سنگ  و خاله بازي

                                     چه پر شور بودي ، كودكي كجايي ؟ 

زنم صفحه به صفحه روزگارم

                                     تويي شيرين ، كودكي كجايي ....؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا افشار
ساعت15:32---15 تير 1390
سلام همین بس بود تا کلی به یاد قدیما بیفتم و بغضم بگیره . موفق و سلامت باشی

gity
ساعت21:09---4 تير 1390
salam doste aziz
mamnonam ke behem sar zadi khoshhalam kardi vaghean yade kodaki va bazihaye shirinesh bekhir man toro linket kardam khoshhal misham linkam koni


KBB
ساعت1:43---19 ارديبهشت 1390
کودکی ها

کودکی هایم اطاقی ساده بود
قصه ای ، دور اجاقی ساده بود
شب که می شد نقش ها جان می گرفت
روی سقف ما که طاقی ساده بود
می شدم پروانه، خوابم می پرید
خواب هایم اتفاقی ساده بود
زندگی دستی پر از پوچی نبود
بازی ما جفت و طاقی ساده بود
قهر می کردم به شوق آشتی
عشق هایم اشتیاقی ساده بود
ساده بودن عادتی مشکل نبود
سختی نان بود باقی ساده بود


قیصر امین پور


انعکاس
ساعت13:16---18 ارديبهشت 1390
کودکی......کودکی..... چه نیاز تشنه ای !!!

لحظه هایت آرام


joker
ساعت15:10---16 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز وبتون خیلی قشنگه
اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم سوژه خنده لینک کن بعد خبرم کن که لینکت کنم


joker
ساعت15:10---16 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز وبتون خیلی قشنگه
اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم سوژه خنده لینک کن بعد خبرم کن که لینکت کنم


حمید رضا
ساعت10:11---16 ارديبهشت 1390
سلام پرهام عزیز...
اول ممنونم که به من سر زدین...
دوم : این مطلب وبت بسیار خاطره انگیزه...
مواظب خاطره هامون باشیم...
خوشحال میشم در دیدار ما دوباره هایی باشه...


reyhan
ساعت22:56---14 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز.ممنون که به وب من سر زدی! وب شمام قشنگه و مطلبتونم حسابی منو یاد بچگیهام و بچگی کردنهام انداخت. موفق و پیروز باشید!

بازمانده عشق
ساعت8:52---12 ارديبهشت 1390
کاش یادت نرود
روی این نقطه ی پر رنگ بزرگ
بین ناباوری آدم ها
یک نفر میخواهد
که به یادت باشد
نکند کنج هیایو بروم از یادت


وصال
ساعت20:16---11 ارديبهشت 1390
سلام
وبت خیلی قشنگه
خوشحال شدم اومدی
بازم بیا
موفق باشی
بای


پژمان
ساعت15:54---11 ارديبهشت 1390
وبلاگ قشنگی داری این عکسها منو یاد دوران کودکیم میندازه

میلاد 
ساعت12:28---11 ارديبهشت 1390
سلام آقا پرهام

 مطالب قشنگی داری اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم من در خدمتم


مسعود ابراهيمي
ساعت23:34---10 ارديبهشت 1390
سلام. دوست عزيز. وبلاگ را چرا آپلود نكردي. من تا به حال چند بار بهت سر زدم. ولي تغييري نديدم.
فعلا.


مسعود ابراهيمي
ساعت23:31---10 ارديبهشت 1390
سلام. دوست عزيز. وبلاگ را چرا آپلود نكردي. من تا به حال چند بار بهت سر زدم. ولي تغييري نديدم.

فعلا.


مهدی
ساعت23:14---10 ارديبهشت 1390
سلام
بازیهای کودکی های من هم همینطور بود.
خیلی خوشحالم که باهات تبادل لینک
کردم.
برایت آرزوی موفقیت و شادکامی میکنم.


خادم الامام مهدي
ساعت19:26---10 ارديبهشت 1390
 به وب شما سر زدم وب خوبی دارید موفق باشيد

مسعود ابراهيمي
ساعت20:52---9 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزيز. دست شما درد نكنه كه به ولاگ من سر زدي و نظرت را گفتي.
شما هم وبلاگ زيبايي داري. بهتون تبريك مي‌گم.
موفق باشيد.


vida
ساعت20:35---8 ارديبهشت 1390
vaaaaay kheyli nanaz bood misi sar zadi

سیدمیلاد موسوی
ساعت17:51---8 ارديبهشت 1390
سلام پرهام واقعااز عکسات خوشم اومد خیلی جالب وقشنگنhttp://www.loxblog.ir/images/smilies/smile%20(8) .gif

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ParhaM تاريخ: 7 / 2برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

ایده من ماندن نیست ایده من رفتن است ایده من پرواز کردن است و نه هر پروازی و نه هر سویی فقط پرواز به سوی آزادی

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to underworld.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com